Майбутнє. КРОК чи Поплавський?

Я, як і мої однокласники, прямую до порогу дорослого життя, до закінчення школи. Навчався я непогано, але, напевно, мої успіхи варто оцінити як середні. Відмінником я не став, і не шкодую. Ті предмети, які викликали у мене інтерес, я вчив натхненно, часто знав більше, ніж задавали за шкільною програмою. 
Картинки по запросу освіта

Досить про школу, ми вже дорослі та потрібно задумуватися про доросле студентське життя.
Щоб поступити до ВНЗ потрібно ретельно готуватися, тому я й задумався про освітні сайти.
Я знайшов сайт зі списком навчальних та освітніх сайтів, що може знадобитися при підготовці.

Хочу виділити сайт освітауа, який є найпопулярнішим та, на мою думку, найкращим. Там можна підготуватися до ЗНО та не тільки. Бажаю успіхів у підготовці.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Які сучасні гаджети допомагають людині вести здоровий спосіб життя

Збори учнівського самоврядування