Конкурс стартапів CLAss-idea





  Хоча конкурс стартапів був проведений на минулому тижні у середу, проте я хочу залишити свою думку з цього приводу. Цей конкурс стартапів під назвою CLass-idea вже проводиться другий рік. Тоді мені довелося замінити свого однокласника і захистити його стартап. Минулорічні результати були досить курйозні, перемогла дівчинка зі стільцем-корзинкою.

   Спочатку про сам конкурс, як він повинен відповідати своєму поняттю. Що таке стартап? Стартап — це нещодавно створена компанія (можливо, ще не зареєстрована офіційно, але планує стати офіційною), що будує свій бізнесна основі інновацій або інноваційних технологій, не вийшла на ринок або почала на нього виходити і що володіє обмеженими ресурсами. Тобто ця компанія, в складі якої може бути навіть одна людина повинна мати свою унікальну технологію, ідею саме споживчого товару, не дивлячись на те, що потрібно мати хоч якийсь план виходу на ринок, тобто бізнес ідею.
                  

                

   Так, я теж не досить дотримувався цим вимогам, проте я представляв наукову роботу і в мене була зовсім інакша, своя ціль бути присутнім на цьому конкурсі. Але, переглядаючи книжечку із учасниками цього конкурсу і їх проектами, я був досить здивований. Ніякого натяку на стартапи там навіть і не було, ось наприклад дівчина представляла проект із назвою "Голодомор", на якій створила карту регіонів України, по яких пройшла ця трагедія, і деяку інформацію. Ну тобто який тут споживчий товар? Навіть у музеях, присвячених цим подіям, вже є така карта. І таких було дуже багато, учні, а навіть і вчителі просто представляли свої мрії, дитячі ідеї, які не мають нічого спільного з бізнесом.

   Переможець стартапу хлопець зі створеним роботом-пожежником. Звісно, виглядає він досить потужно, мені сподобалось, пластмасовий робот метр завдовжки, стріляє струйкою з водою. Я нічого не маю проти, він напевне дуже плідно попрацював над побудовою цього робота, його програмуванням. Але, це не стартап, і він прийшов не на конкурс юних роботехніків. Тоді нехай сам конкурс стартапів перейменує себе на конкурс оригінальних ідей або конкурс найкрасівішої презентації ідеї.  



Коментарі

Дописати коментар