Чоловік, який вирішив стати алкоголіком! Як алкоголь...

Алкоголь

Добрий день шановні читачі. Мені стало цікаво як все ж таки стати алкоголіком і я знайшов як. Цікава стаття про те, як абсолютно здоровий чоловік, який до цього майже не вживав алкоголь вирішив дізнатися як стати алкоголіком. В кінці статті він зробив деякий підсумок всього що він сказав.

1. Організм необхідно підготувати до алкоголізму. 
2. Найкращий засіб для підготовки організму - пиво. 
3. Не менш дієвий і безпечний засіб - вживання щодня келиха вина. (Адже Не дарма лікарі рекомендують цей метод, що вони знають, що говорять) 
4. Самий необхідний метод - це культурне помірне випивання по святах. (Цей метод також відносно легко і безпечно готує ваш організм до майбутнього алкоголізму. А головне його легко виконувати, так як поєднувати приємне з корисним завжди цікавіше) 
5. Збільшувати дозу алкоголю необхідно дуже обережно і поступово. 
6. До горілці необхідно переходити після плавного і тривалого комбінування попередніх методів. 
7. Не варто зневірятися, якщо ви довгий час після прийняття всіх вищеописаних методів так і не відчуваєте залежності, можете бути впевнені, що в організмі в будь-якому випадку відбуваються зміни і просто продовжуйте далі виконувати ці дії. 
8. Для прискорення результату необхідно додатково приймати алкогольні коктейлі, вони швидко і непомітно приведуть вас до потрібної залежності. 
9. Пам'ятайте, ви не одні й у будь-якій ситуації зумієте знайти людей, що допоможуть вам стати алкоголіками. 


Моя думка
Картинки по запросу алкоголікМожна побачити що алкоголіком так просто не стати. Прочитавши статтю повністю у мене постало питання: чи справді потрібно звикати до алкоголю та ставати алкоголіком для отримання задоволення? Я гадаю що ні. Є багато не шкідливих шляхів отримувати задоволення. Здоров'я - найважливіше в нашому житті

Коментарі