Куріння - зрадливий вбивця

А чому ж це вбивця? Спочатку треба зрозуміти, в чому ж сенс існування цигарок і тютюну?

- Купив таблетки від бажання курити.

- Ну і як?

- Курю тепер без всякого бажання.
Картинки по запросу курит

Даний анекдот навія мені думки про це, тому я вирішив поділитися

Куріння - шкідлива звичка, при якій людина вживає дим тліючого тютюна. Вся справа в тому, що дана звичка - більш психологічна. 
Є один цікавий факт, що сьогодні тютюнові вироби - найпопулярніший товар у світі. Після цього, всі питання щодо поширеності цієї звички - відпадають. Це  сумно, бо повільна смерть - важкий тягар, який дає про себе знати тільки у самому кінці. Тоді, вже буде пізно.

Повільна смерть, бо спочатку, організм звикає до яду й вміє його переробляти. Але згодом - токсини вбивають організм. Коли це почнеться - ніхто не знає.

Це зрадливий вбивця, як маніяки - з кожним кроком наростає біль і жаль.

Коментарі

  1. Добре, що ця тема не лишилася без уваги

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день, я Михайло, хочу задати вам запитання. Ви курите? Ви стикалися з курінням серед підлітків?

    ВідповістиВидалити
  3. Що робити якщо мій пес забирає у мене цигарки?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар