Алкоголь корисний для здоров'я? Доктор Комаровський каже що...

Алкоголь був і залишається актуальною темою для дискусій. Багато дітей починають пробувати алкоголь у віці 12 років. Деякі, трішки старші діти, років 16-18, вже навіть мають залежність від алкоголю. Ця тема мене зачепила, тому я хочу про неї поговорити.


Почнемо з визначень
  • Алкоголь — речовина етиловий спирт, котра застосовується для отримання спиртних напоїв.
  • Алкогольні напої — напої, що містять етиловий спирт.
  • Спирт (у загальному розумінні).



Алкоголізм, або алкогольна залежність — характерна психофізична залежність від алкоголю, основою якої є його наявність в обмінних процесах людського організму, яка розвивається внаслідок хронічного зловживання спиртними (алкогольними) напоями. У ширшому розумінні алкоголізм — сукупність шкідливих звичок, пов'язаних із зловживанням алкоголем, впливів на здоров'я, життя, працю і добробут людей. Психологічно має дві стадії: звичка та хвороба.

Алкоголізм асоціюється з рядом ознак:
  • Хворобливий потяг до алкоголю;
  • Ріст толерантності (зростає витривалість до великої кількості алкоголю);
  • Втрата кількісного контролю;
  • Наявність синдрому відміни або абстинентного синдрому.



Картинки по запросу алкоголь кориснийЗнайшов цікаву статтю в якій руйнують всі міфи про користь алкоголю для здоров'я, всім рекомендую переглянути.
З кожною такою статтею все менше і менше починає хотітися пити.

Коментарі

Дописати коментар